August 25, 2025

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΥ – Agros NECTAR

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΟΥ

GPG ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΙΚΕ

Ημερομηνία: 25/08/2025

Αντικείμενο Πρόσκλησης

Η GPG ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΙΚΕ, ως εκτελεστικός οργανισμός του προγράμματος με τίτλο «AGROS NECTAR» προσκαλεί τους ενδιαφερόμενους φορείς να υποβάλουν  οικονομικές προσφορές για την ανάληψη και υλοποίηση του συνόλου των δραστηριοτήτων του εγκεκριμένου προγράμματος, στο πλαίσιο του Κανονισμού(ΕΕ) αριθ. 1144/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, του Εκτελεστικού Κανονισμού (ΕΕ) 2015/1831 της Επιτροπής και του Κατ’ Εξουσιοδότηση Κανονισμού (ΕΚ) 2015/1829 της Επιτροπής.

Προϋπολογισμός Έργου: 1.567.237,00 € μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

Τόπος Παροχής Υπηρεσιών: Κίνα και Ιαπωνία

Δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε ενδιαφερόμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο (ή ένωση / κοινοπραξία αυτών) που ασκούν υπηρεσίες προώθησης, διαφήμισης, μάρκετινγκ και συμβουλευτικής και λειτουργούν νόμιμα σε κάποιο από τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) ή σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει τη συμφωνία Δημοσίων Συμβάσεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (Ν. 2513/1997).

Διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος: 1 Σεπτεμβρίου 2025 – 30 Αυγούστου 2028

Η Εργοδότρια αναθέτει τις εξής δράσεις για την χρονική διάρκεια από την 1 Σεπτεμβρίου έως 30 Αυγούστου 2028:

2.1 Συνεχείς δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων (Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων)

  • Υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων από γραφείο δημοσίων σχέσεων για τη Ιαπωνία
  • Υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων από γραφείο δημοσίων σχέσεων για τη Κίνα

2.2 Εκδηλώσεις Τύπου

  • 1 Εκδήλωση Τύπου στην Ιαπωνία (& Δελτίο Τύπου) ανά Έτος
  • 1 Εκδήλωση Τύπου στην Κίνα (& Δελτίο Τύπου) ανά Έτος

3.1 Παρουσίαση ιστοτόπου, επικαιροποίηση, συντήρηση

  • Δημιουργία ιστότοπου στα αγγλικά, ιαπωνικά και κινέζικα που θα ανταποκρίνεται σε όλες τις συσκευές (υπολογιστής, tablet, smartphone)

3.2 Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (διάταξη λογαριασμών, τακτική ανάρτηση στο Διαδίκτυο)

  • Ιαπωνία: Δημιουργία προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram)
  • Κίνα: Δημιουργία προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Weibo, Red Book)
  • Αριθμός αναρτήσεων: 50 αναρτήσεις στο Facebook, 50 αναρτήσεις στο Instagram, 50 δημοσιεύσεις στο Weibo, 50 αναρτήσεις στο Red Book, ανά Έτος

4.1 Εκτύπωση

  • 6.000 τεμάχια -6 σελίδων φυλλαδίων στα αγγλικά, ιαπωνικά και κινέζικα ανά Έτος

4.4 Διαδίκτυο

  • Έκθεση στατιστικών και αναφορών των ετήσιων δραστηριοτήτων από Πλατφόρμες Social Media όπου υλοποιήθηκε η προώθηση ανά Έτος

5.1 Δημοσιεύσεις, πακέτα με υλικό για τα ΜΜΕ, διαφημιστικά προϊόντα

  • 1 οπτική ταυτότητα (λογότυπο & σλόγκαν της δράσης)
  • 100 Media Kits, 2 Roll Up Banners ανά Έτος
  • 50 αναρτήσεις για μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανά Έτος

6.1 Περίπτερα σε εμπορικές εκθέσεις

  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση –  FOODEX JAPAN Ιαπωνία /ανά έτος
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση – SIAL China Κίνα /ανά έτος

7.1  Άλλα: προώθηση σε δημοσιεύσεις που απευθύνονται στους λιανοπωλητές, διαφήμιση σε σημεία πώλησης

  • Κίνα: 100 σημεία πώλησης για διανομή 25.000 λίτρα χυμών φρούτων εξαιρετικής ποιότητας & ενημερωτικά φυλλάδια
  • Ιαπωνία: 100 σημεία πώλησης προς διανομή 25.000 λίτρα χυμών φρούτων εξαιρετικής ποιότητας & ενημερωτικά φυλλάδια

Απαιτούμενα Στοιχεία Προσφοράς

Οι υποψήφιοι οφείλουν να υποβάλουν φάκελο προσφοράς που θα περιλαμβάνει:

Τομέας κριτηρίων   Α/Α Κριτήριο Μέγιστη
Βαθμολογία
Α. Οικονομική και
χρηματοοικονομική
επάρκεια
1 Δήλωση κύκλου εργασιών τριών τελευταίων ετών και κύκλου εργασιών στον τομέα δραστηριοτήτων που αποτελεί το αντικείμενο της σύμβασης 5
Β. Τεχνική και επαγγελματική
ικανότητα
1 Κατάλογος των εργασιών που εκτελέστηκαν ή παραδόθηκαν κατά την τελευταία πενταετία, συνοδευόμενος από πιστοποιητικά ορθής εκτέλεσης και ολοκλήρωσης όλων των εργασιών 5
2 Βιογραφικά σημειώματα με αναφορά κυρίως στους τίτλους σπουδών και επαγγελματικών προσόντων των στελεχών της επιχείρησης που θα αναλάβουν την εκτέλεση των δράσεων 7
Γ. Ποιότητα του
προσφερόμενου έργου
1 Ποιότητα και λειτουργικά χαρακτηριστικά της προσφερόμενης εργασίας.
Αναλυτική παρουσίαση δράσεων και χρονοδιάγραμμα
17
2 Βαθμός κατανόησης του αντικειμένου (Κατανόηση ιδιαίτερων απαιτήσεων έργου – Σαφήνεια εργασιών) 15
3 Πληρότητα και αξιοπιστία της μεθοδολογίας που θα ακολουθηθεί ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα του προσφερόμενου έργου 13
Δ. Οικονομική προσφορά 1 Αναλυτική παρουσίαση προϋπολογισμού δράσεων/ενεργειών 35

Υπολογισμός συνολικής βαθμολογίας:

Σ = Α1 + (Β1+Β2) + (Γ1+Γ2+Γ3) +Δ1

Επιλογή: Ο υπεργολάβος με τη μεγαλύτερη βαθμολογία. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, κρίνεται με βάση:

  1. Καλύτερη βαθμολογία στο Δ1 (Οικονομική προσφορά)
  2. Αν παραμένει ισοβαθμία, καλύτερη βαθμολογία στο Γ1 (Ποιότητα έργου)

Κριτήριο Ανάθεσης: Πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει σχέσης ποιότητας–τιμής.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών:  1 Σεπτεμβρίου 2025

Email: gpghellas@gmail.com

Ταχυδρομικά/δια χειρός: Λ. Κωνσταντινουπόλεως 72, 118 54, Αθήνα

Γλώσσα του Διαγωνισμού και κατάθεσης των προσφορών: Ελληνικά

Νόμιμη Εκπρόσωπος

Ζαχάκη Σοφία